Viikonloppuna perheemme vietti juhlan saaressa vuokra mökillä. Atte ja Olga tietenkin mukana ja he uivat paljon äitini mukaan ja olivat muutenkin vapaana se tosin on ihme. Olgalla oli minua kuulemma kauhea ikävä kun olin kaverini ja hänen perheensä kanssa muussa saaressa. Olga oli etsinyt minua joka paikasta. Atte ja Olga olivat myös peläänneet tosi paljon raketteja. Kivaa oli ainakin koirilla ollut jos kerta olivat saaneet uida 8h päivässä ellei enemmänkin. Äitini kertoi vielä kun iskä oli korjannu paattia Olga oli vain juossut rantaan ja kävellyt laiturin rappuset alas ja istunut paatin kannella ja katsonut kun iskä korjaa =)

Eilen Noora, Arttu ja Ronja tuli kylään meille ja me siitä sitten lähdettiin lenkille. Atte ja Olga ihastuivat Ronjaan heti. Olga oli uimassa ja kuviakin tuli otettu, mutta niitä saadaan sitten vähän ajan päästä kun Noora jaksaisi laittaa ne koneelle ja lähettämään mulle.
Syyskuu on nytten hyvin saatu alkuun ja tänään harjoittelemaan tokoa ja agilityä. Joku päivä olis tarkotus mennä myös harjoittelemaan yhtä agin ja tokon lisäksi jonka nimeä en nytten muista.

Nytten on Atten ja Olgan turkit pesty hyvin ja sen jälkeen harjattu erittäin hyvin. Atten hännän harjaamiseen meni aikaa n. 15min ja puolivälissä se suuttui mulle ja alko purra tietty ihan leikillä, ku se ei tykkää yhtää et sen häntään kosketaan. Olgalla on nytten vaan huono tapa Attea kohtaan ku jos esim. lelun heittää ja Atte seisoo siinä Olgan vieressä ja Atte vähänkin liikahtaa Olga murisee sille, se tekee sen toivottavasti vain leikillä.